subota, 16. prosinca 2017.

Moj najdraži film


Bok!!Danas ću vam pričati o svojem najdražem filmu Ostavljeni na Antarktici:Istina meni su i najdraži filmovi putnica,star wars,sam u kući(1,2,3,5)...Ali danas ću vam ispričati sve što znam o svom najdražem filmu Ostavljeni na Antarktici.Taj film je režirao Frank Marshall.Glavni glumci su Paul Walker,Bruce Greenwood,Moon Bloodgood,Jason Biggs.Ekipa od četvero ljudi je u maloj stanici zato što je Davis znanstvenik išao pronaći kamen sa Merkura.Tijekom njegove potrage s njim je bio Jerry koji mu je pomagao i vodio ga cijelim putem(on je bio glavni i znao sve o preživljavanju na antarktici).Dok su tražili kamen oluja ih je sustizala ali su uspijeli naći kamen u zadnji tren.U međuvemenu Davis je upao u led i skoro umro no (pas)Maya ga je spasila skupa sa ostalima.Istraživaći su otišli i Jerry je obećao da će se vratiti po pse.Nakon par dana oluja se povećala i ostali nisu imali zrakoplov da se vrate po pse.Mjeseci su prolazili i prolazili a Jerry se nije uspio vratiti po njih,nekako je sakupio novac i uzeo veliki brod,zatim je sa sobom poveo svoje prijatelje i otišli su spasiti pse.Kada su se vratili samo je pet od sedam pasa ostalo.Zajedno su otišli kući.Ovaj film mi je najdraži zato što mi se sviđa mjesto radnje,likovi,tužan je a u istovremeno i zanimljiv.

2 komentara:

  1. Igrom slučaja i meni je ovo jedan od dražih filmova , odličan psot ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj film je odličan. Pogledala sam ga 100 puta. Meni je također jedan od najboljih filmova. Odličan post, ali i zanimljiv blog.

    OdgovoriIzbriši