četvrtak, 14. prosinca 2017.

Moji hobiji

Danas ću vam pričati o svojim hobijima.Ja imam više hobija ali iskreno najdraži hobij mi je košarka.
Ja volim sve sportove i treniram rukomet ali iznad svih najdraži mi je košarka.Prije možda šest mjeseci počela sam igrati košarku iz zabve.Bilo mi je jako dosadno i vidjela sam brata kako igra košarku pa sam i ja počela igrati.I tako svaki dan po ljeti ijako ja ne znam najbolje igrat još uvijek mi je najdraži sport.
U prošlom postu sam vam pričala o svojem najdražem klubu i najdražem košarkašu(LeBron James)  pa sada ne moram opet.Ali kao što sam već rekla imam puno hobija i sve ih na neki način volim.

Broj komentara: 6:

  1. Mislio sam da ti je hobi nogomet! Al i košarka je nice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo si to napisala, a i istina je da si jakoo dobra u košarci :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična si u košarki, ali i post ti je zanimljiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je hobi i post ti je jako zanimljiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si super u košarci, ali i postovi su ti super i zanimljivi... Bravo!!!;)

    OdgovoriIzbriši